久しぶりの再会_みんなママになってたよ/Reunion after a long time_All were moms.

English follows Japanese.

今日は久しぶりに大学時代のサークル仲間とZoomで話しました。

大学時代は朝から晩までテニス、飲み会、運営に明け暮れて一緒に過ごした大事な仲間。離れていたり仕事が忙しかったりで中々会えなかったのですが、一人が関東に戻ってくることになり、久しぶりに話そうとZoomをすることになりました。

みんなママになっていて子育てトークが中心に。大学時代ははっちゃけていた頃を考えると随分大人になりました。でもやっぱりみんなで集まると学生時代に戻って何でも笑いになります。仲間は大切だなと改めて感じました。

Today I talked with my college circle friends on Zoom after a long time. They are important friends who spent many time playing tennis from the morning and evening.

We couldn’t meet together because we were away or busy with work. This time, one of them came back to Kanto area and decided to talked on Zoom.

みんなママになっていて子育てトークが中心に。大学時代ははっちゃけていた頃を考えると随分大人になりました。でもやっぱりみんなで集まると学生時代に戻って何でも笑いになります。仲間は大切だなと改めて感じました。

All member became moms, so we talks about parenting. Considering we were crazy in college, we became quite adult. But, after all, when we all get together, everything makes us laughing like when we were students.

I once again felt friends are import for me.